ProduktyPoznaj nasze możliwości

BR Produkty

Produkty badawcze Przygotowaliśmy dla Ciebie gotowe rozwiązania które umożliwią Ci osiągniecie celu badawczego.

Klasyczne produkty badawcze

Klasyczne produkty badawcze, to opakowane i gotowe do wykorzystania rozwiązania wypracowane w oparciu o lata doświadczeń. Nasze produkty są odpowiedzią na potrzeby Klientów dając wysoka jakość zebranych danych za przystępną cenę. Posiadamy w swojej ofercie zarówno produkty ilościowe, jak również jakościowe, wykorzystujące wszystkie dostępne na rynku techniki badawcze.

O produkcie

badanie realizowane jest przy użyciu komputerów przenośnych na reprezentatywnej próbie Polaków w wieku 16+, odzwierciedlającej strukturę płci, wieku i miejsca zamieszkania,

Co zyskujesz

reprezentatywną próbę w rozsądnej cenie, szybką realizację, wysokiej jakości dane, możliwość włączania treści audiowizualnych, system szkoleń, bieżącą kontrolę i nadzór nad projektem,

Harmonogram

1000 wywiadów, w ciągu 2 dni ( wywiady realizujemy , w każdy weekend),

Najczęściej wykorzystywane do

szybki sondaż, badanie o zróżnicowanej tematyce,

Cena

już od 1 900 PLN za pojedyncze pytanie, w przypadku kilku pytań lub bloków ceny ustalane są indywidualnie

O produkcie

badanie realizowane jest za pomocą studia telefonicznego na reprezentatywnej próbie posiadaczy telefonów w wieku 15-74, odzwierciedlającej strukturę płci, wieku i miejsca zamieszkania,

Co zyskujesz

reprezentatywną próbę w rozsądnej cenie, szybką realizację, wysokiej jakości dane (100% nagrań, odsłuchy w czasie rzeczywistym), system szkoleń, bieżącą kontrolę i nadzór nad projektem,

Harmonogram

1000 wywiadów, w ciągu 3 dni ( wywiady realizujemy od wtorku do piątku między 15:00 a 21:-00),

Najczęściej wykorzystywane do

szybki sondaż, badanie o zróżnicowanej tematyce,

Cena

już od 11 000 PLN,

O produkcie

Badanie realizowane jest w oparciu o panel CAWI na reprezentatywnej próbie internautów w wieku 16-65, odzwierciedlającej strukturę płci, wieku i miejsca zamieszkania,

Co zyskujesz

Ekspresową realizację, responsywny kwestionariusz pozwalający respondentom odpowiadać na pytania zarówno z komputera PC , laptopa, tabletu jak również innego urządzenia mobilnego. Atrakcyjny i komfortowy układ kwestionariusza zwiększający odsetek odpowiedzi. Możliwość zaprojektowania kwestionariusza pod layout Klienta,

Harmonogram

800 wywiadów, doskonała jakość danych uzyskanych w ciągu 3 dni

Najczęściej wykorzystywane do

Szybki sondaż, badanie o zróżnicowanej tematyce, pomiar trendów i dynamiki zmian, badanie konceptów,

Cena

już od 4 700 PLN, (wywiad 10 minut),

O produkcie

Posiadamy panel niemal 80 000 aktywnych użytkowników CAWI, umożliwiający ekspresową rekrutację respondentów do badań jakościowych online.

Co zyskujesz

Ekspresową realizację, wysoką jakość za przystępną cenę, możliwość uczestniczenia w badaniu, w razie potrzeby możliwość jednoczesnego uczestniczenia w badaniu respondentów z różnych regionów Polski, podgląd audio i wideo.

Harmonogram

Pomiar już w ciągu 3 dni od przekazania nam kryteriów rekrutacyjnych.

Najczęściej wykorzystywane do

Badanie konceptów, badanie trendów i dynamiki zmian.

Cena

już od 2 000 PLN

O produkcie

Posiadamy panel niemal 80 000 aktywnych użytkowników CAWI, umożliwiający ekspresową rekrutację nawet specyficznych respondentów do testów produktów online.

Co zyskujesz

Ekspresową realizację, wysoką jakość za przystępną cenę, możliwość szybkiej rekrutacji nawet skomplikowanych grup respondentów, codzienny podgląd wyników, możliwość wysyłania wiadomości do respondentów, test produktu w naturalnym środowisku respondenta.

Harmonogram

Pomiar już w ciągu 5 dni od przekazania nam kryteriów rekrutacyjnych.

Najczęściej wykorzystywane do

Badanie konceptów, badanie testu smaku, badanie satysfakcji z użytkowania produktu.

Cena

już od 60 PLN za osobę,

DAR – Day After Recall / CATI – Computer Assisted Telephone Interview

O produkcie

oferujemy swoim Klientom pomiar telefoniczny dzień po zakupie lub wizycie w placówce Klienta.

Co zyskujesz

podgląd wyników w czasie rzeczywistym, możliwość integracji z bazami danych Klienta lub wyniesienia wyników do zewnętrznej bazy danych, ekspresowa realizacja. Dzienne realizacje – bazę obdzwaniamy dzień po jej otrzymaniu do momentu uzyskania założonej dziennej próbki, na życzenie Klienta lub w przypadku małej bazy możliwość ustalenia ilość prób kontaktu z rekordem i wydłużenia czasu pracy z próbką

Harmonogram

Zmierz satysfakcję swoich klientów zaraz po dokonaniu zakupów lub kontakcie z Twoim personelem,

Najczęściej wykorzystywane do

pomiar satysfakcji klientów zaraz po dokonaniu zakupów lub kontakcie z personelem Klienta,

Cena

już od 7 PLN za rekord,
*cena uzależniona od wielkości próby i czasu wywiadu.

Day After Recall

O produkcie

Oferujemy swoim Klientom pomiar DAR technikami jakościowymi IDI, lub FGI, moderowany przez doświadczonych moderatorów.

Co zyskujesz

Szybką realizację, pogłębienie zagadnień badawczych, wiedzę ekspercką, możliwość uczestniczenia w pomiarze, 100% nagrań umożliwiających powrót do interesujących Ciebie zagadnień.

Harmonogram

Zmierz satysfakcję swoich klientów zaraz po dokonaniu zakupów lub kontakcie z Twoim personelem. Przeprowadzimy pomiar w ciągu 5 dni od przekazania nam bazy.

Najczęściej wykorzystywane do

Pomiar satysfakcji klientów zaraz po dokonaniu zakupów lub kontakcie z personelem Klienta.

Cena

już od 3 500 PLN za FGI.

Nowoczesne produkty badawcze

Nowoczesne produkty badawcze są naszą reakcją na wciąż zmieniający się rynek. Wykorzystują rozwój nowych technologii i dawanych przez nie możliwości, jak również rozwój społeczeństwa informacyjnego. Ich wykorzystanie daje naszym Klientom możliwość wejścia w interakcję z respondentem, a co za tym idzie lepsze zgłębienie tematu badawczego.

To społeczność konsumentów, wyrażających swoje opinie o produktach, markach, reklamach i zjawiskach społecznych w ramach badań prowadzonych przez klientów BR. Za udział w badaniach uczestnicy otrzymują wynagrodzenie – punkty, które mogą wymieniać na gotówkę, nagrodę rzeczową lub przekazać wybranej organizacji,

O produkcie

Mobile In-Home – to mobilne rozwiązanie pozwalające zweryfikować zachowanie konsumenta w gospodarstwie domowym,

Co zyskujesz

Możesz zbadać interakcję z produktem w naturalnym środowisku konsumenta, przeprowadzić test produktu w domu respondenta, (wideo, zdjęcia), zebrać dane w czasie rzeczywistym, pozyskać informacje o swoich produktach w czasie ich wykorzystywania, sprawdzić co konsumenci mają w swojej lodówce, dowiedzieć się jakich produktów używają,

Harmonogram

8 dni od momentu przekazania narzędzia,

Najczęściej wykorzystywane do

Badanie zwyczajów konsumentów, testy produktów.

O produkcie

Mobile In-Store to mobilne rozwiązanie pozwalające zweryfikować zachowanie konsumenta w naturalnym środowisku zakupowym,

Co zyskujesz

Możliwość weryfikacji jak łatwo odnaleźć Twój produkt w sklepie jak również skuteczności swoich działań marketingowych. Możliwość oceny rozmieszczenia swojego asortymentu na półce jak również badania jak rozmieszczenie, cena i opakowanie wpływają na chęć zakupu. Dzięki Mobile In-Store zbierzesz niezbędne informacje o swoim produkcie jak rónież przeprowadzisz test konceptu w naturalnym środowisku zakupowym,

Harmonogram

8 dni od momentu przekazania narzędzia,

Najczęściej wykorzystywane do

Badanie zwyczajów zakupowych, badanie wpływu reklamy.